Wednesday, December 5, 2012

I've Never Had A Bad Dream


percaya tak korang kalo aku cakap aku ada super power..??seyes neh. aku rasa macam special sangat. dah 3 4 tahun dah aku tak de mimpi ngeri. errr..so motif sangat kan mimpi ngan super power. mesti korang speku aku just bermimpi je ade super power..tak de la. ni super power betol-betol. korang pernah mimpi ngeri tak..?? nesti pernah, mimpi jatuh gaung or jatuh tak berpenghujung tak di kira okeh, itu adalah mimpi semua orang.

so super power aku adalah aku mampu mengawal mimpi aku sendiri. well aku tak started mimpi but as the mimpi goes on and bila sampai the bad part aku akan turn over ikot kehendak aku sendiri. and opkos la mimpi yang syok-syok. errrr bukan mimpi yang tu k. macam tadi aku ade mimpi pasal result jadah mende, aku da lupa plak. but aku still ingat ade 3 4 orang member uni aku dok satu klas.

pastu ade satu cikgu cantik bagi result. aku piker aku dapat highest markah among all. at last cikgu cun tersebut panggil nama aku ngan sorang lagi minah aku tak kenal or aku kenal tapi lupa. entah la weh. die bagi  result aku dapat 68% literally below passing mark 70% (noharom sangat passing mark tinggi giler) so kene repeat la kot. well ni mimpi ngeri bagi aku kot. aku tak suke dapat no last lam kelas. so aku swing mimpi aku yang cikgu tu silap baca..actually aku dapat highest lam kelas..amek ko 98%..hahahaha..mampo..??? and the mimpi goes on macam biasa la..akan evolve kepada mende lain yang totally different dengan situasi dalam kelas tadi..lepas tuh aku pon dah lupa apa aku mimpi lepas tuh..aku bangun pagi tadi dengan senyuman puas..hahah

ok ni la super power saya..hebatkan aku nih..hahahaha..gurau je di malam hari nih..sila jangan kutuk dan marah k..:")



p.s: gambar cilok dari gugel...if it is ur copyright..do comment and i'll remove the pic..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...