Friday, July 29, 2011

Group Page Facebook Yang Agak Annoying


okeh aku try gak tak nak bersuara pasal nih..tapi memandangkan dah macam cendawan tumbuh lepas ribut, dah terlampau meluat dah aku..korang tau facebook kan..alah yang homepage kaler biru leh post gambar-gambar wall ape jadah sumer tuh kan..hah yang tu lah..!!

korang perasan tak..?? banyak giler group statement orang create. group hate ataupun group menyokong. yang menyokong tu ok lagi la as long as tak de sangat nak berlebih-lebihan..

yang aku tak tahan sangat nih group statement, "kami benci bla bla bla" " 1,000,000 orang mintak mamat nih resign bla bla" kan..banyak sangt group macam nih  di create.. fungsi..?? dan motif..??

semalam lepas jek perlawwanan malaysia ngan singapore abes, mencanak-canak page orang create. antaranya adalah "kami mahu pemain singapore berlakon dalam filem gengster 2" page " pemain singapore kuat berdrama" la..adesss..perlu ker benda nih..mentaliti rendah sangat kan..and then, gaduh-gaduh kat page neh..budak-budak sial..!!


tadi aku jenjalan page bik mama (okeh ni satu lagi page yang di create tanpa sebab).. ramai lak orang promote page "sokong ambiga jadik pm" la, page "kami anti izwan azir saleh" : kami benci peresonaliti tv3" la..adessss..pembaca tb3 pon ade gak orang create page benci dia..kesian..dia just baca kat teleprompt tu jek pon..bukan script dia yang suka suki baca kot..tang ekspresi muka tuh mungkin ada yang menyampah tapi perlu ke nak create page-page hated sumer nih kan..wadeheck..!! tak perlu tengok berita tb3 kalo dah benci sangat..aku pon dah stop dah tengok..mak aku pon aku tak bagi tengok berita tb3..suh dia tengok berita tb9 lagi ok sket..
kalo nak listkan banyak sangat page-page mengarut orang create...

memang la tak kuar modal se sen pun kan..and tak de la effect idop aku nyer..tapi please la, create page camtuh just mendatangkan perbalahan, cube tengok page "kami mahu pemain bola sepak singapore berlakon bla bla bla" kang dah gaduh-gaduh dah..orang singapore kutuk malaysian, malaysian plak kutuk singaporean..both argument kalo baca cam nak tergelak guling-guling..macam budak sekolah tadika gaduh "bapak sapa lagi hebat" tak pon "pencil box kitew lagi comell"

tu belom lagi masuk bab-bab edit gambor..macam-macam, cuba tengok page anti zubir..sekadar tengok memang lawak, tapi natijahnye..?? korang tanggung la sendiri kan..

so lepas di create page tersebut berenti ke rajagopal jadik coach teamnas..?? ade effect kat kemengangan singapore tak semalam..?? ambiga jadik pm ke..?? tak pun tak ilang muka izwan azir kat tb3 tuh..?? adessss..!!! aku rasa admin page cam tak dek koje lak..tak pon attention whore..!!! oppsss sorry...!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...