Wednesday, February 2, 2011

Don't Give Up

aku cuba untuk menulis, pikir-pikir untuk tulis pasal kerja, menulis pasal rumahsewa, menulis pasal kawan baru. tapi bait-bait ayat cuma singgah di kepala aku je. tak turun ke jari-jemari. aku tak tau macam mana to put it in words then create sentences. semua bercelaru. nampak gayanya a fresh start yang aku azam kan bakal terkubur macam tu je.

perkataan demi perkataan aku susuh sehingga menjadi satu baris ayat, menjadi satu perenggan. tapi bila aku baca balik, MENGARUT!! terus tekan backspace laju-laju. nak kata tak ada motivasi, memang selalu ade, tak ada material, berlambak kat sekitar aku yang aku boleh tulis.  mungkin aku terlampau comparative kot, bila jalan-jalan usha blog orang. aku rasa dorang hebat..!! lalu compare dengan blog kecik aku nih... aduh!!! segan siot nak publish..

heheh..tak pe..aku cuba lagi...jangan give up..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...