Sunday, February 20, 2011

Survivor 22 - Redemption Island

Season 22 Survivor-Redemption Island dah start dah minggu lepas. Hampir seminggu jugak aku ambik masa nak tengok, donlot slow yang amat.  Bagi aku yang paling excited untuk tengok season ni adalah Boston Rob dengan Russel. “The most famous trouble maker in the survivor series” – Frencesca

Boston Rob yang pertama kali join survivor dalam Survivor Marquesas menjadi mastermind dalam kebanyakan alliences. Lagi sekali Rob masuk survivor dalam Survivor All Star bersama bakal isteri (masa tu) Amber dan mereka berdua berjaya sampai ke peringkat final. Namun pihak juri memilih Amber untuk menjadi sole survivor untuk season tersebut. Dalam survivor 20 villain vs heroes Rob ditampil kan sekali lagi dalam team villain namun cuma bertahan hanya beberapa minggu.

Berbanding dengan Rusell, pertama kali menyertai survivor dalam season 19 yang mana dia menjad first runner up dengan cabutan juri memihak kepada Natalie untuk sole survivor. Secara back to back season 20 tanpa rehat Russel menyertai Survivor Heroes vs Villains disamping parvati, Amanda, cirie, sandra dan beberapa lagi peserta yang famous termasuk disamping Rob. Dengan pelbagai rancangan yang licik dan slick, dia Berjaya samapai ke peringkat akhir bersama Parvati dan Sandra. Namun keputusan juri memihak kepada Sandra dengan undian sebanyak 6 dan 3 untuk parvati dan 0 untuk russel.

Waktu dalam heroes vs villains, finale rob dan russel a little bit heat up cuba mempertahankan ego masing –masing. Dan to quote “ if jeff let us in one game again, I’m gonna kick russel’s ass”-rob

So dalam season terbaru ni 18 peserta dengan rob dan russel menjadi new peseerta tiap-tiap tribe. Keadaan kembali hangat. Aku seriously tak sabar untuk tengok sampai merge tribe bila duadua mastermind nih maing-masing cuba untuk climbing up to th final.

Ok, mari kita lihat setiap contestant bagi tiap-tiap tribe.








dan ni untuk tribe Zapatera









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...