Thursday, May 5, 2011

Bila Si Bodoh Masuk Panggung


anggap korang baca entry nih pada senin lepas (2/5/2011)..huhu, ketiadaan tenet membantutkan aku nak post entry..

adess meroyan siot bila manusia yang tak pernah masuk panggung di lepaskan tengok muvie. bunyik bising nak mampos..gelak tak hengat dunia even scene tak sepatutnya gelak. yang paling annoying this bicthes sembang most of the time dengan geng dorang..kemon la babe..kalo tak nak tengok sila keluar slow-slow dan tak payah nak buat taik dalam hall.

bukan setakat bising kat cuping telinga aku, bontot tak boleh duduk diam. korang bayangkan lah seat aku depan seat dorang, kaki memang ganas.. sket-sket tolak seat aku..kejadah giler..!! and yang tak boleh bla, time thor kuar dari bilek air tanpa baju..perghh..bising makin kuat..tak kan dah klimaks kot baru tengok v line abs si hero tuh (Chris Hemsworth)..sehinggakan merembes tak tentu hala..memalukan la perangai macam tuh..

ok, bitches yang tengok cerita thor kat mid valley pkul 7.30 di hall 12 row M tadi seat 9-12..you're fucking annoying as hell..jangan ingat panggung tuh mak bapak korang punye..kalu darak sangat tok beso masuk panggung jangae wi napok sangat..po bodo jah aku kelih..

ok, entry emo..sebab dorang dah musnahkan hari pekerja aku yang best nih..!! bukan sexist entry, sebab kalo jantan buat macam tu pun aku still tulis jugak..

p/s: review dan komen cerita thor kejap lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...