Friday, February 25, 2011

survivor 22 - episode 1

Ok, episode pertama. Ada beberapa watak di tonjolkan dalam episode nih, Kristina, Francesca, Phillips bagi tribe Ometepe dan Stephanie bagi tribe Zapatera selain dari dua bintang sedia ada tersebut. 
Masing-masing cuba mempertahankan ego dan integrity masing-masing apabila banyak move-move yang aku kira terlalu awal untuk di gunakan di reveal. Terutama sekali bagi Kristina. Terlalu berimpian untuk blindside rob sampaikan dia membuat allies dengan orang yang tak begitu di kenalai. Merevealkan imunity idol yang ida jumpa keada Phillips adadlah salah satu idiot move dalam episode ni.

At last ianya memakan diri dia sendiri bila Kristina dan Francesca menjadi tumpuan apabila Phillips reveal yang dia ada idols. So at last frencesca di vote out menjadi ahli pertama redemption island. Aku mengharapkan Francesca kembali untuk next week sebab sekarang ni 2 orang ni je yang mampu untuk mengurangkan pengaruh rob dan Phillips.

Untuk tribe Zapatera tak banyak drama yang berlaku selain dari twisted mind and trick russel play his part apabila cuba meng-alure si stephani untk di jadikan salah satu allies dan berkemungkinan orang yang ride russel’s cocktails untuk sampai ke final.
Tapi sedutan next week untuk tribe zapeee mungkin mengujakan apabila sedikit perbalahan berkenaan sapa yang mampu untuk menunjukan kekuatn di cmap. Antar russel dengan ralph.

5 comments:

M.IrwanShah said...

weh! ado full season dop?
mung download mano skalo?
sharing2 r kokni skit..haha

Kamarul Farhan said...

@shah..try usha nih...http://www.fastpasstv.eu/tv/survivor/ tapi keno ado IDM la..capture video..

M.IrwanShah said...

okeh!good job!thanks bro.

Kamarul Farhan said...

wokeh bro..no hal..

Kamarul Farhan said...

wokeh bro..no hal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...