Friday, April 15, 2011

Ambil Gambar Sambil Kembungkan Pipi Itu Tidak Kiut

Kalo anda mcam ni, memang kiut..tak kembung kan pipi pon memang dah kiut..
perggghh..panjang giler tajuk, tapi terang-terang kan..itulah tema dan persoalan utama entry nih..hahaha

maaf la bukan nak mengutuk, tapi cume nak bagi tahu je la...tadi blogwalking sementara tenetlaju pagi-pagi  nih..so terlanding kat beberapa blog aweks-aweks popular..haha..nice blog la korang..tapi gambar yang tak menahan, semua nak amek gambaq sambil kembung-kembungkan pipi...peghhh tak kiut ok, melainkan anda itu baby yang memang pipi  kembung semula jadi..yang tu memang kiut, rasa macam nak cubit-cubit je..tapi kalo anda sengaja kembungkan pipi time amek gambar..adesss..!! tak kiut langsung..menyampah dan meluat sama banyak je perasaan ni..oppssss..!! sorry blogger otai, memang tak boleh blah gambar itu..hahah

and ofcos aku akan gunakan reason popular blogger, "ini blog saya, ikut saya la nak tulis ape pun. kalo tak suka tak payah baca dan boleh view blog orang lain" hahaha..anda pun mungkin guna alasan popular ni jugak bila nak counter balik benda nih kan..tak pe, ni personal opinion je..aku tak de ape-ape pon pasal orang amek gambar camtuh..tapi agak menyampah sebab anda berlagak kiut, bila anda bukan kiut..

yang penting bagi aku, ambik gambar sambil buat pipi kembung memang tak kiut langsung..!!!

lagi sekali, ni cuma pendapat aku je..tapi kalo anda selesa dan masih lagi perasan kiut..boleh teruskan ambik gambar macam tuh..tak de sape larang..!! lagi pun kiut, cantik dan hensem itu subjektif (biaq p la matlutfi nak cakap tak subjektif ke ape...hahaha)

yang ni boleh masuk exception list..ye aku tau aku bias kat sini..hahah

6 comments:

M.IrwanShah said...

yak!guano amik pic awek kawe dop mitok permission dlu nih..nk keno saman ko heh?

Kamarul Farhan said...

@Irwan: hahaha..awek mg ko..?? maaf la dess, dio oyak single lagi..tu ya aku try tekel tuh..hahah

Unknown said...

yup..stuju!hehe..actually penah gak amek pic pp kembung..memg x kiut..pastu trus x wat gaye ikan buntal tu da..huhu...klaka adela..haha ^_^

Kamarul Farhan said...

@yang: mmg tak kiut kan..hahaha..tapi kalo dah kiut buat macam mane pon kiut gak..haha (bias tol)

Unknown said...

bagi yang memang cute watla muke cane pown tetap cute gak..tp bagi yang x cute wat muke mcm tu memg x cute lew..lebey2 budak skola zaman skang suke sgt wat muke camtu..haha..klaka

Kamarul Farhan said...

@yang: hahahha..memang klaka kadang2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...