Friday, April 15, 2011

Senyum Sumbang Weekend



hahah..jakun giler aku, ari tu ada orang post kat facebook pasal senyum, aku cakap oh kreatif giler..and then tak lame lepas tu ade orang lain plak post benda same, so aku cakap ek eleh kopi pes kot..tak kreatif langsung (masa tu aku ingat die kopi pes dari orang pertama). tak lame lepas tuh ade orang lain plak yang post menda tuh..so aku tertanya-tanya dari mane dorang dapat benda tuh.. tak kan dari orang pertama tadi kot, sebab die bukan nyer mututal friends pon. so benda tuh berakhir kat situ je..walaupun curious giler nak tahu quote tuh dari mane, tapi aku biar kan je..

and then baru-baru nih..adik aku bagi handphone baru kat aku..yea, enset buruk aku tuh dah nak retired lepas dah bagi servis untuk tahun kelima, bila suruh kejutkan pagi..tak nak,bunyik pun segan..cuma lampu dengan vibrate je mampu..sebab dia la jugak aku terpaksa berhabis pergi klinik amek mc satu hari tuh..hendpon lame aku tak mahu kejut..!! tak pasal-pasal aku kene charge rm 40.00 hengget untuk sekeping surat mc dan beberapa lagi ubat yang aku simpan rapi dalam kotak "barang tak guna" bawah katil.

ok, dah balik kepada enpon baru..aku try la godek-godek lagu adik aku yang jelas-jelas bukan cita rasa dan halwa telinga aku. agak menyampah plak dengar sesetengah lagu tersebut, tapi syukur la dapat enpon baru..tak de la sengan nak kuarkan dari kocek ditempat awam nanti..haha..so aku brwose kotak music, jumpa najwa dan malique punya folder. so klik dan play.

"kacak luar, kacak dalam, kacak dengar sini, kalau saya senyum, awak mesti senyum sekali, kalau kita senyum semua orang berjangkit. bila semua senyum duania tak ada penyakit. senyum, tak perlu kata apa"

hahahaha..tergelak aku sorang-sorang rupa-rupa nya dorang semua kopi pes lagu si malique ft najwa nih..jakun plak aku..memang tak pernah dengar lagu nih. actually pasal si najwa ni memang dah pernah dengar..anak muhyidin kan, TPM. hmmm..best jugak lagu nih..!! comel je tang korus, rap si malique pun boleh tahan..overall lagu ni memang kiut miut..layannnzzzz....

petik dari Youtube

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...