Saturday, April 16, 2011

Penampilan Baru Kamarul Farhan


Yeah..!!! ubah penampilan...terbaik wok..aku suke kaler nih..gelap, nampak kemas dan elegent..gigih aku mengedit html, background, dan header..taraaaa..!! ni la jadi nyer..dan sekarang nih dah tak bergantung kat templet free kat internet dah..memang template lawa, tapi features dorang agk terhad..so tak boleh nak edit, tambah dah sewaktu dengannya..

yang aku paling suke, header eminem memang blend giler dengan background  kaler dan font..pendek kata hampir 98% aku suke..nanti nak edit lagi..tapi aku tak tau camner nak letak widget kat bawah pasal "anda mungkin menyukai post ini" ramai buat widget tuh..tapi aku tak tau camner nak buat..nanti ade masa aku try la godek-godek tutorial tenet blogspot..

erkkk..agak narsistik kan entry, masuk bakul angkat sendiri..hahaha

 p/s: melepak makan steamboat malam nih..hoho..anda berminat..???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...