Friday, March 11, 2011

Another Typical Day


hari ni gua rasa macam nak kritik je semua benda depan gua nih..start dari cerita ustaz amirul pukul 9 tadi lagi sampai la cerita panda kat tb3 nih, cerita dah best boleh plak dub sore budak tuh..terus hilang feel nak tengok. adesss...internet yang laju bak siput sedut ni pon tak terkecuali. baran beb..!!

period ke hape..?

tak ade la, cerita ustaz amirul tadi sungguh ridiculous, dengan script yang typical dan kayu-kayuan mati di ambil berlakon. cesss..!! merosakkan mood blues gua di malam minggu.. terpaksa tengok dan dengar beb, dah terhidang depan mata...

tambah sakit ati ari ni, order nasi goreng paprik dah dekat setengah jam dah tak sampai-sampai lagi..naik kebuluq da..last-last cancel order taram roti gardenia je..boleh plak waiter tu tarik muka patblas..dah bukan salah aku kot..lembab sangat kerja..kan dah kehilangan customer setia macam aku nih..hahaha..

anyway,kepada yang bekerja, yang bersekolah, berkelas dan yang berkenaan..selamat bercuti esok..mau tido sepuas-puasnya...


sebelom tuh saya mempersembahkan tarian dari en.hassan baba..jom layannnn..!!! nak joget sekali pon boleyyy...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...