Monday, March 28, 2011

Tabiat Menyeramkan Dalam Tandas


tabiat menyeramkan dalam tandas

adesss..tabiat nih memang kat mana-mana pun korang boleh jumpe..public toilet ke kat umah korang sendiri ke..mostly lelaki..yang pompuan tak tahu la plak aku..tak pernah masuk pun, so situasinya tak boleh nak gambarkan..hahha

ok tebiat pertama: merokok dalam jamban
hawau punye manusia, sambil berak sambil tu la menghirup. tabiat yang aku tak leh nak tahan..dah la busuk dengan bahan buangan, tambah dengan bau asap rokok lagi..memang buang tebiat..aku tak tahu macam mana dorang boleh stand hisap rokok sambil berak..sekali sedut macam-macam rase ade, petai semalam, kfc ke, durian..semua tersedut sekali..hahaha

tabiat kedua: baca buku/komik/manga/paper
yang ni ok la jugak, tapi bagi aku tak de makna nyer nak stay lam jamban lama-lame. ade sesetengah orang siap boleh habiskan satu komik dalam jamban..adess tak gatal ke bontot yang tak berbasuh tuh..hahaha. kalau komik yang berpages-pages tuh mau kering dulu kot..hahaha..

tabiat ketiga: mural, dan kontek number
yang nih tebiat kalo korang p kat tandas awam. pintu dan dinding tandas tuh dah macam wall facebook dah.. macam-macam status dan iklan dorang letak..yang tak menahan, iklan gay, memang berlambak. siap lukis-lukis lagi..sungguh kreatif dorang nih..

tabiat ketiga: bercakap lam tepon
yang nih memang aku pernah jumpa..seyes dowh, siap sembang bergayut ngan awek lagi..macam-macam kata-kata manis lam jamban..kadang-kadang bunyik senyap tengah meneram sekali sekala..adess selebet punye boyfrens..hahaha

tabiat keempat: yang ni remaja-remaja gersang.
 sekarang nih bukan kapel laki dan pompuan je, laki same laki pun kongsi satu tandas.entah ape yang dorang buat pon aku tak tau..laki pompuan tuh tak payah cakap la..cuba korang try tanya pak gad yang kerja kat shopping kompleks..bape banyak kapel yang dorang kantoikan..

tabiat kelima: sesi menampal taik hidung di dingding.
yang nih memang habis selebet dan tak senonoh. korek idung tampal kat dinding. seyes, aku tak tipu..kalo korang tak caya try mai opis aku..pengotoq punye orang..korek-korek idung siap tampal lagi kat dinding..bergentel-gentel la bijih-bijih hijau dan coklat kat tepi dinding..loya sial, agak-agak dah habis gentel jentik merata-rata pon ok as long tak ade la orang nampak kan..ni tak, elok je menempel kat situ.. perghhh..ingat nak ambik gambar buat sampel. tapi agak kejam jugak kalo tampal kat sini..hahaha

ok, jom layan sign-sign pelik dalam tandas..






2 comments:

Cik Effie said...

Nice.
I like this entry.

Kamarul Farhan said...

@cik effie: tq2.!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...